دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
همزن برقی

۱۰ همزن برقی محبوب و پرفروش

همزن برقی یکی از آن وسایلی است که باید در هر آشپزخانه‌ای باشد. این وسیله‌ی کاربردی از مخلوط کردن تخم‌مرغ تا آماده کردن سخت‌ترین خمیرها را انجام می‌دهد. مثلا اگر می‌خواهید پنکیک صبحانه‌ی شما پف کرده و لطیف باشد می‌توانید به جای هم زدن مواد با چنگال، از همزن برقی استفاده کنید.

در این مطلب از دادچی می‌خواهیم ۱۰ همزن برقی پرفروش و محبوب را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دارید، انتخاب برایتان آسان‌تر باشد.

۱. همزن برقی اسکارلت مدل HE-133

اولین همزن در لیست محبوب‌ترین‌ها یک همزن ساده با قیمت بسیار مناسب است که تقریبا هر چیزی را می‌تواند مخلوط کند. هفت سرعد مختلف دارد و سری‌های همزن آن برای مخلوط کردن مواد مایع، جامد و همچنین انواع خمیر مناسب است. جنس میله‌ها و پره‌های همزن از استیل است به راحتی برای شست‌وشو از پایه جدا می‌شود.

✔ حتما بخوانید:  خودروی صفر بخریم یا کارکرده؟
همزن برقی اسکارلت مدل HE-133

۲. همزن برقی سیلور کرست مدل sc-8829

همزن سیلور کرست با ظاهر زیبایش ۴ سری همزن دارد که می‌تواند هر نوع ماده‌ای را برای شما مخلوط کند. ۵ سرعت مختلف دارد و با عملکرد توربویی که دارد می‌تواند به صورت لحظه‌ای و با سرعت بالا کار کند.

همزن سیلور کرست مدل sc-8829

۳. همزن برقی میگل مدل GHM 300

میگل یک برند باکیفیت و محبوب در بازار لوازم خانگی است و همزن برقی آن هم در لیست پرفروش‌های بازار به چشم می‌خورد. جنس پره‌های این همزن از کروم است و به همین دلیل در تماس با مواد غذایی و رطوبت آسیب نمی‌بیند. با ۵ سرعت مختلف کار می‌کند، عملکرد توربو و سری خمیرزن هم دارد.

همزن میگل مدل GHM 300

۴. همزن برقی المپیا مدل OE

این همزن با ۷ سرعت و دو جفت سری متفاوت از جنس استیل ضدزنگ، می‌تواند به یک وسیله‌ی کاربردی در آشپزخانه تبدیل شود. پره‌های همزن و خمیرزن به شما امکان آماده کردن بهترین کیک‌ها و نان‌ها را می‌دهد.

همزن المپیا مدل OE

۵. همزن بوش مدل MFQ3010

بوش، برندی آشنا و قابل اطمینان در بازار لوازم خانگی است که به کیفیت و ماندگاری شهرت دارد. این همزن با دو جفت سری مخصوص همزن و خمیرزن ساخته شده از استیل ضدزنگ می‌تواند یک دستیار عالی برای آشپزی و شیرینی‌پزی شما باشد.

✔ حتما بخوانید:  9 توصیه مهم هنگام خرید ماشین که باید توجه شود

کابل برق این محصول با کمک یک دکمه به صورت اتوماتیک داخل پایه جمع می‌شود. عملکرد توربو، ۲ سرعت کار مختلف و قابلیت شست‌وشوی بخش‌های مصرفی در ماشین ظرفشویی از دیگر امکانات این محصول است.

همزن بوش مدل MFQ3010

۶. همزن گوسونیک مدل GHM-824

این مدل از همزن‌های برقی گوسونیک روی یک پایه به صورت ثابت قرار دارد و ظاهری شبیه به پاتیل دارد. شما می‌توانید مواد را در کاسه‌ی مخصوص بریزید و سپس همزن را روشن کنید تا بدون نیاز به حضور شما، تمام مواد به خوبی مخلوط شوند.

این محصول ۵ سرعت مختلف دارد. کاسه‌ی استیل آن گنجایش ۴.۵ لیتر دارد و روی پایه می‌چرخد. همچنین برای عملکرد بهتر، پره‌های همزن و خمیرزن در زمان کار به دو سمت راست و چپ می‌چرخند تا مواد بهتر با هم مخلوط شوند.

همزن گوسونیک مدل GHM-824

۷. همزن فیلیپس مدل HR3705

طراحی این همزن به شکلی است که وزن کمتر و سرعت موتور بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. ۵ سرعت مختلف، عملکرد توربو و پره‌های همزن و خمیرزن با کیفیت، این همزن را به یک وسیله‌ی کاربردی برای هر آشپزخانه‌ای تبدیل کرده است.

همزن فیلیپس مدل HR3705

۸. همزن سیلور کرست مدل ۳۰۰

همزن سیلورکرست می‌تواند به صورت پیوسته تا ۱۵ دقیقه کار کند. سری‌های همزن و خمیرزن آن از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و می‌تواند با ۵ سرعت مختلف کار کند. عملکرد توربو، امکان تنظیم سرعت و جدا شدن آسان سری‌ها از دیگر قابلیت‌های این محصول است.

✔ حتما بخوانید:  خرید بخاری برقی + معرفی بهترین برندهای بازار
همزن سیلور کرست مدل 300

۹. همزن بوش مدل همزن کاسه دار بوش مدل MFQ36460

همزن کاسه‌دار بوش بسیار سبک و کم‌صدا است و می‌تواند بدون نیاز به دخالت شما، مواد مختلف را با هم مخلوط کند. فقط کافی است مواد را در کاسه بریزید و همزن را روشن کنید. جنس کاسه‌ی آن از پلاستیک است و ظرفیت ۵۰۰ گرم دارد. سری‌های همزن و خمیرزن این محصول از جنس استی و با پایه و بست پلاستیکی ساخته شده‌اند.

همزن بوش مدل همزن کاسه دار بوش مدل MFQ36460

۱۰. همزن مباشی مدل ME-HM8001

آخرین محصول لیست پرفروش‌ها از شرکت مباشی است. این همزن با دو سری خمیرزن و همزن می‌تواند با ۵ سرعت مختلف مواد را با هم مخلوط کند. جنس پره‌ها از استیل است و به راحتی از پایه جدا می‌شود. عملکرد توربو و امکان تنظیم سرعت از قابلیت‌های کاربردی این همزن برقی است.

همزن مباشی مدل ME-HM8001

منبع: digikala

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید