دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
پنکه

۱۰ پنکه محبوب و پرفروش

وقتی به روزهای آخر فروردین می‌رسیم هم‌زمان خوشحال از رسیدن اردیبهشت زیبا و ناراحت از رفتن به سمت روزهای گرم خرداد و فصل تابستان هستیم. روزهای گرم بهاری نه آنقدر گرم است که بتوانیم کولر را روشن کنیم نه آنقدر خنک که بتوانیم بدون اذیت شدن ساعت‌های میانی روز را بگذرانیم. اینجاست که پای پنکه‌های سقفی، ایستاده یا پنکه رومیزی به خانه باز می‌شود.

فرقی ندارد از پنکه‌ی سقفی استفاده می‌کنید یا پنکه‌ی ایستاده و رومیزی، این وسیله‌ی کاربردی عالی می‌تواند به خوبی هوای راکد را به جریان انداخته و با همین کار ساده هوا را خنک کند اگر شما هم به فکر خرید پنکه هستید این مطلب از دادچی را تا آخر بخوانید چون قرار است در آن ۱۰ پنکه‌ی پرفروش را به شما معرفی کنیم.

۱. پنکه پارس خزر – مدل FSR-ADO

این پنکه‌ی ایستاده‌ی با کیفیت، که تولید برند محبوب داخلی یعنی پارس خزر است، در بالای جدول محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پنکه‌های دیجی‌کالا قرار دارد. قبل از اینکه به سراغ بررسی قابلیت‌های این محصول برویم باید بگوییم که گارانتی ۲۴ ماهه‌ی پارس خزر روی این پنکه ارائه می‌شود و شما می‌توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

✔ حتما بخوانید:  خودروی صفر بخریم یا کارکرده؟

تعداد پره‌های این پنکه ۴ عدد است و با قابلیت تنظیم سرعت باد، می‌تواند به هر شکلی که شما دوست دارید کار باد دهی را انجام دهد. پایه‌ی آن قابل تنظیم است و یک ریموت کنترل هم همراه خود دارد تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

۲. پنکه رومیزی دمنده سری هاله – مدل FTF-25H2S

ابعاد این پنکه‌ی محبوب ۱۵*۳۵*۳۴ سانتی‌متر است و می توانید آن را به راحتی روی میز کار یا کنار تخت‌خواب خود قرار دهید. سه پره‌ی پلاستیکی نصب شده در این محصول آن را به یک پنکه‌ی کاربردی تبدیل کرده که می‌توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید.

پنکه رومیزی دمنده سری هاله مدل FTF-25H2S

۳. پنکه دیواری پارس خزر – مدل ES7020WKAI

شاید بتوان گفت مزیت استفاده از پنکه دیواری، اشغال نکردن فضای اضافی در محیط است. این پنکه‌ی پارس خزر هم با گارانتی ۲۴ ماهه ارائه می‌شود. تعداد پره‌های آن ۴ عدد است و قدرت باددهی مناسبی دارد. بعد از نصب این پنکه روی دیوار می‌توانید تمام تنظیمات دلخواه خود، مثل سرعت باد و زمان خاموش یا روشن شدن، را با کمک ریموت کنترل انجام دهید.

پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020WKAI

۴. پنکه شارژی – مدل K2

اگر به دنبال یک پنکه‌ی ارزان، سبک و کاربردی می‌گردید که بتوانید همه جا حتی در ماشین هم از آن استفاده کنید، این پنکه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. طراحی ظاهری ابن محصول به شکلی است که هم می‌توانید آن را با گیره‌ای که در پایه‌ی خود دارد به هر جایی وصل کنید، هم روی میز قرار داده و مثل پنکه‌ی رومیزی از آن استفاده کنید.  انرژی لازم برای روشن شدن آن توسط کابل USB تامین می‌شود و با وصل کردن آن به کامپیوتر یا شارژر داخل اتوموبیل می‌توانید آن را روشن کنید.

✔ حتما بخوانید:  راهنمای انتخاب آستر مناسب لباس
پنکه شارژی مدل K7

۵. پنکه ویداس – مدل VIR-8036

این پنکه‌ی ایستاده با پنج پره‌ی پلاستیکی و سرعت گردش ۱۴۰۰ خود می‌تواند از درجه‌ی ملایم تا شدید، باد تولید کند. پایه‌ی آن قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و ریموت کنترل آن در کنار صفحه‌ی تنظیمات به شما امکان برنامه‌ریزی مدل کار کردن را می‌دهد. این محصول گارانتی ۱۸ ماهه‌ی ویداس را هم دارد.

پنکه ویداس مدل VIR-8036

۶. پنکه رومیزی فیلیگر – مدل بدون پره PL-3012B

ظاهر ششمین پنکه‌ی پرفروش در دیجی‌کالا کمی با بقیه‌ی پنکه‌ها فرق دارد. این محصول هیچ پره‌ای ندارد و در حین تولید باد، هوا را یونیزه می‌کند تا کیفیت هوای محیط بالاتر برود. یک چراغ هم در قسمت تولید باد این محصول قرار دارد که شب‌ها می‌تواند آن را به یک چراغ خواب زیبا تبدیل کند.

اگر به دنبال پنکه‌ای برای اتاق خواب کودکتان می‌گردید این محصول بسیار مناسب است چون پره ندارد و هیچ آسیبی به دست کودک عزیز شما نمی‌رساند. انرژی مورد نیاز برای کار این پنکه از طریق درگاه USB تامین می‌شود و با برق شهری کار می‌کند. ریموت کنترل همراه آن هم می‌تواند انجام تنظیمات را برای شما آسان‌تر کند.

پنکه رومیزی فیلیگر مدل بدون پره PL-3012B

۷. پنکه سقفی سیماران – مدل SCF-1062

این پنکه‌ی سقفی ساده ۳ پره دارد و با قدرت گردش ۳۲۰ دور در دقیقه می‌تواند تمام هوای محیط را جابه‌جا و خنک کند. از این پنکه هم در تابستان برای خنک کردن هوا و هم در زمستان برای گرم کردن هوا اضافه کنید. اگر خانه‌ی بزرگی دارید یا برای سالن ورزشی و سوله به دنبال پنکه می‌گردید، پنکه‌ی سقفی سیماران برای شما کاملا مناسب است.

✔ حتما بخوانید:  خرید بخاری برقی + معرفی بهترین برندهای بازار
پنکه سقفی سیماران مدل SCF-1062

۸. پنکه سه منظوره سانی – مدل DWS-3600

این پنکه‌ی عالی ۶ پره‌ و سرعت گردش ۱۲۵۰ دور در دقیقه حجم باد مناسبی برای جابه‌جایی هوا در هر محیطی را فراهم می‌کند. قابلیت تنظیم ارتفاع و قابلیت برنامه‌ریزی از قابلیت‌های این پنکه است. شما می‌توانید با ریموت کنترل به راحتی آن را برنامه ریزی کنید.

پنکه سه منظوره سانی مدل 3600 - DWS

۹. پنکه رومیزی باسئوس – مدل Serenity

اگر یک پنکه‌ی سبک، کم سرو‌صدا، کوچک و کاربردی می‌گردید، خرید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم. انرژی مورد نیاز برای کار کردن این پنکه ی رومیزی از طریق درگاه USB و به وسیله‌ی برق شهری تامین می‌شود. ۴ پره دارد، ۳ درجه‌ی تولید باد دارد و به شکل رومیزی یا دیواری قابل استفاده است.

پنکه رومیزی باسئوس مدل Serenity

۱۰. پنکه دستی باسئوس – مدل Flyer Turbine

آخرین محصول محبوب در این لیست پنکه‌ی بسیار زیبای باسئوس است که به صورت دستی، رومیزی و همراه قابل استفاده است. باتری این پنکه شارژ می‌شود و در زمان استفاده نیازی به وصل کردن آن به برق شهری ندارید. کابل شارژ این محصول به درگاه USB وصل شده و باتری را به خوبی شارژ می‌کند. ۵ پره و ۳ سرعت تنظیم باد دارد و به بهترین شکل می‌تواند شما را خنک کند.

پنکه دستی باسئوس ممدل Flyer Turbine

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید