دادچی - ثبت آگهی رایگان
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6436
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
کانتر گرم استیل صنعتی

توضیحات آگهی

جنس کانتر گرم
برای انتقال بیشتر گرما و جلوگیری از هدر رفت انرژی بدنه این محصول به صورت دو جداره و با عایق های پشم شیشه ساخته می شود.بدنه داخلی و خارجی از ورق های استیل بوده و بدنه داخلی بسته به سلیقه شما مشتری عزیز می تواند با ورق های گالوانیزه نیز طراحی شود.

محفظه ای که برای تعبیه لگن های بنماری در نظر گرفته شده است دارای شیر تخلیه است. در این محفظه آب قرار می گیرد و با بخار شدن آب مواد غذایی گرم نگهداشته می شود. انتقال گرما از این طریق باعث می شود حرارت به صورت یکنواخت پخش شود و از سوختن مواد غذایی جلوگیری می کند.

طبقه پایین کانتر
این طبقه بسته به نیاز شما مشتری عزیز می تواند به صورت کابینتی طراحی شده یا به صورت گرمخانه خشک طراحی شود.

سفارش
برای سفارش این محصول کافی است با شماره 09120778916 تماس بگیرید.

ابعاد استاندارد
برای مشخص کردن ابعاد این محصول از تعداد لگن های بنماری قابل نصب روی کانترگرم استفاده می شود. اندازه استاندارد این محصول به صورت 2 لگن تا 5 لگن بنماری است.

سوخت
سوخت این محصول به دو صورت است. برق و گاز اما شما مشتری گرامی در صورتی که این محصول را از تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من خریداری نمایید می توانید کانتر گرم هم گازی و هم برقی یکجا داشته باشید. نو آوری صورت گرفته در طراحی این محصول منجر شده است تا شما با پرداخت هزینه یک محصول دو محصول را یکجا داشته باشد. شایان ذکر است که هم گاز شهری و هم کپسول قابل استفاده در این دستگاه است.

رویه
قسمت رویه دارای شیشه است و نیز در قیمت جلوی کانترگرم ریل قرار داده می شود.
کانتر گرم استیل صنعتی
از تجهیزات حرارتی درآشپزخانه های صنعتی است که وجود آن گاها بسیار ضروری است. این محصول برای گرم نگهداشتن مواد غذایی مورد استفاده می شود که این مواد غذایی در ظروف بنماری با ابعاد مختلف قرار می گیرند و در واقع با یک دستگاه امکان گرم نگهداشتن چندین نوع مواد غذایی فراهم می شود.

 

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانتر گرم استیل صنعتی”