دادچی - ثبت آگهی رایگان
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4952
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
کانال فلکسیبل هوا

توضیحات آگهی

کانال های فلکسیبل جهت انتقال هوای سرد و گرم (تهویه هوا) مورد استفاده قرار می گیرند و جایگزین مناسب برای کانال های گالوانیزه با کیفیت هوای برتر می باشند. از فوایدی که مربوط به لوله های خرطومی فلکسیبل است می توان به مقرون به صرفه بودن، انعطاف پذیری، کاربرد در کارهای ساختمانی، صنعتی و ….اشاره نمود. این نوع کانال ها از 5 لایه روکش آلومینیومی مقاوم ساخته شده اند که به هیچ عنوان پاره نمی شوند.
این کانال های خرطومی از سایز: “4 تا “20 موجود بوده و طول هر کارتن آن نیز 10 متر می باشد. کانال های فلکسیبل دارای مقاومت بسیار بالایی بوده که این نکته در انتخاب کانال جهت توزیع هوای پاک بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.
شایان ذکر است کانال فلکسیبل اگر دارای ضخامت بالایی نباشند به راحتی (تحت فشار) پاره شده و هوای انتقالی به محیط را تحت تأثیر خود قرار خواهند داد. ضخامت روکش آلومینیومی بالا در کانال های فلکسیبل بسیار حائز اهمیت بوده و در هنگام خرید می بایست به این نکته مهم توجه نمود. این شرکت توانسته است با کیفیتی مطلوب همراه با قیمتی مناسب برخی از پروژه های عظیم را در سطح کشور در زمینه لوله های فلکسیبل خرطومی به پایان رساند.
کانال های فلکسیبل برای انواع دستگاه های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپیلت,فن کویل,هوارسان و کولرهای آبی قابل استفاده می باشند این کانال ها برای اگزاست فن ها، هواکش های سقفی، دستگاه های مکش صنعتی و … نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند
در زمان انتخاب کانال های فلکسیبل به موارد ذیل دقت نمایید؛

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانال فلکسیبل هوا”