دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
کاربرد و مزایای پودر میکروسیلیس

توضیحات آگهی

کاربرد و مزایای پودر میکروسیلیس
مزایای پودر میکروسیلیس:
هیدرواکسید کلسیم 2CA(OH) آزاد شده از هیدراتاسیون سیمان 25-20 درصد ملات بتن را تشکیل داده و در واقع جزء ضعیف و حلال توده می باشد. به علت ناپایداری یکی از آسیب پذیرترین اجزا تشکیل دهنده بتن است. شکل ظاهری میکروسیلیس با دارا بودن سطح مخصوص زیاد (ریزی و نرمی دانه ها) باعث عدم تبلور و سطح واکنشی بالای آن عامل بروز رفتار پوزولانی می باشد.
به عبارت دیگر ژل سست و ناپایدار هیدرواکسید کلسیم در مجاورت دی اکسید سیلیسیم (میکروسیلیس) به سیلیکات کلسیم سخت و غیرمحلول تبدیل شده که ضمن قوام، موجب پایداری بتن در برابر حملات شیمیایی واکنش قلیایی مصالح سنگی و همچنین ازدیاد مقاومت فشاری آن می شود. باید توجه داشت به خاطر نیروی جذب سطحی فوق العاده پودر میکروسیلیس و پایین نگه داشتن نسبت آب به سیمان مصرف منتشر کننده ها و کاهنده ها (فوق روان کننده ها) اجتناب پذیر بوده و توصیه می شود.
کاربرد پودر میکروسیلیس:
میکروسیلیس برای تقویت مقاومت های مکانیکی، تراکم، کاهش نفوذپذیری و افزایش دوام در برابر سیکل انجماد و ذوب شدن در ملات سیمانی در موارد زیر کاربرد دارد:
• سواحل دریا، سازهای آبی، سدها و کانال ها
• سقف ها، پارکینگ ها، پل ها و اسکله ها
• کارهای ترمیمی و شاتکریت
• ساخت قطعات پیش ساخته
میزان مصرف پودر میکروسیلیس:
میکروسیلیس را بسته به نوع کار به نسبت های 5 الی 10 درصد از وزن سیمان مصرفی جایگزین سیمان نموده و به مخلوط خشک سیمان و مصالح سنگی در ملات و یا بتن اضافه می نماییم. بهترین مدت زمان برای اختلاط 2 دقیقه می باشد مقدار آب مورد مصرفی نیز بایستی برمبنای نیاز پس از افزودن مواد فوق روان کننده و در نهایت براساس اسلامپ مورد نیاز تعیین شود.
گروه صنعتی بتن آرپوم مستقر در استان البرز یکی از تولید کنندگان عمده محصولات مواد شیمیایی ساختمان و افزودنی بتن مورد استفاده در سازه های بتنی وهمچنین سازه های پیش ساخته می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://betonarpoom.ir/ مراجعه فرمایید یا با شماره های 09106769070 , 02633507610 تماس حاصل فرمایید.
آدرس ایمیل گروه صنعتی بتن آرپوم: info{at}betonarpoom.ir

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاربرد و مزایای پودر میکروسیلیس”