دادچی - ثبت آگهی رایگان
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5756
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
نمایندگی پارس فانال مشهد

توضیحات آگهی

نمایندگی پارس فانال
فروشگاه برق و صنعت البرز تنها نمایندگی پارس فانال در مشهد عرضه کننده انواع محصولات پارس فانال با 2 سال گارانتی می باشد.پارس فانال یکی از معتبر ترین برند های صنعتی ایرانی می باشد. محصولات پارس فانال به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع زیاد سهم بزرگی در بازار را به خود اختصاص داده است.

محصولات پارس فانال
محصولات پارس فانال کنتاکتور ، فیوز مینیاتوری، انواع کلید اتوماتیک، رله حرارتی ، کلید محافظ جان، لیمیت سوییچ ، ترانس جریان، انواع شاسی ها و چراغ سیگنال و …می باشد.
برق و صنعت البرز به عنوان تنها نمایندگی پارس فانال در خراسان به صورت سفارشی و تحویل فوری از طریق سایت ALBORZELECTRIC.COM و یا بصورت حضوری در فروشگاه برق البرز قابل عرضه می باشد. برق البرز علاوه بر نمایندگی پارس فانال، تامین کننده محصولات سایر برند های صنعتی از جمله شیوا امواج، هیمل، رعد الکتریک، سیم و کابل مشهد، پارسا، پیچاز الکتریک و …. نیز می باشد.

فروشگاه اینترنتی برق البرز تنها نمایندگی پارس فانال در خراسان رضوی می باشد و امکان انتخابی آگاهانه با مشاهده اطلاعات فنی و مطالب آموزشی و امکان مقایسه انواع کلید های اتوماتیک و قیمت ها در یک قاب را فراهم می آورد.
فروشگاه اینترنتی برق البرز علاوه بر ارسال رایگان (خرید بیش از مبلغ خاص ) تخفیفات ویژه ای نیز بر اساس میزان خرید ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.alborzelectric.com مراجعه کنید .

فروشگاه برق البرز
تلفن: 09153195711_38480350-051
آدرس: مشهد_میدان صاحب الزمان_فروشگاه برق البرز

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایندگی پارس فانال مشهد”