دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان

توضیحات آگهی

کامفار نسخه 3.3a اکسپرت ویرایش 2021 (آخرین و کاملترین نسخه کامفار) با پشتیبانی از زبان فارسی ارائه شده توسط شرکت مهندسی ارتباط گستر پرشیا

شرکت ارتباط گستر پرشیا تأمین کننده آخرین نسخه منتشر شده نرم افزار کامفار یعنی نسخه COMFAR III Expert 3.3a ویرایش 2021 می باشد که به زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

نرم افزار COMFAR III Expert 3.3a شرکت ارتباط گستر پرشیا دارای مجوز رسمی از طرف مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره 079418-0177-16 میباشد.

این نرم افزار همراه با لایسنس نرم افزاری (بدون نیاز به قفل سخت افزاری) به متقاضیان محترم ارائه می شود.

تمامی امکانات این نرم افزار فعال و قابل استفاده میباشد. این نرم‌افزار توسط مشتریان متعدد و بزرگ ما خریداری شده و در حال کار میباشد.

کامفار فارسی COMFAR III Expert 3.3a Update 2021 قابلیت نصب برروی کلیه سیستم عامل های Windows 7, 8, 10, 11 را در هر دو حالت 32 و 64 بیت دارا می باشند. توجه شود نسخه 32 و 64 بیتی بصورت مجزا ارائه شده است و شما باید متناسب با سیستم عامل خود نسخه مورد نظر را خریداری کنید.

نرم افزار COMFAR III Expert 3.3a شرکت ارتباط گستر پرشیا همراه با لایسنس نرم افزاری (بدون نیاز به قفل سخت افزاری) بصورت 2 کاربره و 6 کاربره به متقاضیان محترم ارائه می شود.

شرایط فروش نرم ‌افزار کامفار فارسی
پس از خرید نرم افزار COMFAR III Expert 3.3a 2021 علاوه بر لینک دانلود برنامه یک شماره سریال به شما ارائه خواهد شد که توسط آن میتوانید اقدام به دانلود و نصب برنامه کنید.

پس از دانلود فایل برنامه و باز کردن آن از حالت فشرده (زیپ) همراه با فایلهای برنامه، راهنمای گام به گام تصویری با توضیحات فارسی جهت نصب و راه اندازی برنامه موجود است که به کمک آن میتوانید اقدام به نصب و راه اندازی کامفار فارسی کنید.

شرکت ارتباط گستر پرشیا تأمین کننده آخرین نسخه منتشر شده نرم افزار کامفار یعنی نسخه COMFAR III Expert 3.3a 2021 می باشد که به زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

معرفی نرم‌افزار کامفار:
نرم‌افزار کامفار ابزاری برای ارزیابی مالی پروژه‌های سرمایه ‌گذاری است که توسط آن می‌توان شاخص‌های مالی پروژه‌ها را محاسبه و تحلیل نمود و تاثیر تغییرات هر یک از پارامترهای ورودی سیستم را بر فرآیند مالی طرح بررسی کرد و در نهایت در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش پروژه، تصمیم‌گیری نمود.
این نرم‌افزار که توسط سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) طراحی گردیده، به عنوان نرم‌افزار تخصصی ارزیابی مالی و اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری مورد استفاده شرکت‌ها و نهادها قرار می‌گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین به سایت ما

صفحه اصلی


مراجعه کنید

اصفهان – خیابان پروین – شرکت مهندسی ارتباط گستر پرشیا
031-32327424

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار COMFAR III Expert 3.3a Up 2021 با پشتیبانی از ویندوزهای 64 بیتی”