دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
لایت باکس ایستاده

توضیحات آگهی

لایت باکس ایستاده
تابلوهای لایت باکس اغلب دو طرفه هستنـد و برای تبلیغـات در فضـای خارجی، شهری و بلوار ها مورد استفاده هستند.
لایت باکس دو طرفه پرچمی
برای برندسازی و تبلیغات در اماکن مختلف نظیر سوپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ می تـوان از لایت باکـس های دو طرفه استفاده نمود. معمولا لـوگو و یا نـام یک شرکت به صورت پرچمی ساخته می شود. به عنوان مثال شرکـت های صنایع غذای لوگوی خـود را به صورت انبوه و با استفاده از تابلو لایت باکس پرچمی برای برند سازی در فروشگاه های مواد غذایی یا سوپر مارکت ها نصب می کنند.
لایت باکس پلکسی (پلاستیکی)
این نوع لایت باکس ها با پلاستیک ساخته می شوند. ورقـه های پلاستیکی با بـرش لیـزری برش داده سپـس ورق های بـرش داده شده، لبه سـازی می شوند. برای روشنایی نیز از لامپ های SMD استفاده می شود. لایت باکس از هر نوع و متریالی که ساخته شود قابل استفاده و مناسب برای تبلیغات در رستوران ها، مکان های عمـومی، نمایشگـاه های مختلف، تابلوهای شهری و معابر، بیلبـوردهای تبلیغاتی و … است. تابلو های لایت باکس به دلیل جلوه زیبایی که دارند برای تبلیغات بسیار مناسب هستند.
مجموعه تابلوسازی نصر شهرکرد به عنوان مشاور، طراح و مجری در بسیاری از پروژه های عظیم تابلوسازی با بيش از 30 سـال کارنامه کاری موفـق در زمينه طـراحی، ساخت و نصـب انواع تابلوهـای تبلیغاتی هـم اکنــون به عنــوان پــر افتخارترین مرکز تبليغـاتی در استـان چهارمحال و بختياری و در سراسـر کشور مشغول به فعاليت گسترده می باشـد. در این میان برای نمونه میتوان از پروژه های تابلوسازی بانک رفاه کارگران، فروشگاه رفاه، شهرداری شهرکرد، بانک مسکن، سازمان بررسی، بانک کشاورزی، بانک حکمت، بانک قوامین و…اشاره کرد.

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لایت باکس ایستاده”