دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
فوم پشت ترمووال، فوم اکوستیک ترمووال

توضیحات آگهی

فوم ترمووال متریالی است که در تولید ترمووال مورد استفاده قرار می گیرد. این فوم از دو قسمت فوم و روکش (غالبا پارچه سوزنی و یا نمدی یا هر دو این روکش ها) تولید می شود.
از این فوم در زیر لایه های چوبی ترمووال استفاده می شود.

پارت فوم با کیفیت ترین نوع فوم ترمووال را به صورت مستقیم به تولید کنندگان پنل های آکوستیک ترمووال عرضه می نماید.
مشخصات محصول:
روکش : نمد یا پارچه سوزنی
ضخامت : 5 میل
عرض کار : 1.5 متر
طول کار از 1 متر تا 50 متر
تولید پارت فوم

توضیحات بیشتر در مورد فوم و پنل ترمووال :

پنل ترمووال یکی از جدیدترین انواع متریال در دکوراسیون داخلی است . این پنل از سه قسمت فوم ، روکش پارچه ای و نوارهای چوبی که اغلب به صورت موازی روی آن نصب می شود تولید می شوند.
فوم ترمووال یا فوم لوور که به منظور زیر نوارهای چوبی ترمووال مورد استفاده قرار می گیرد. یک پوشش عایق می باشد که از نوعی فوم سفت ولی منعطف تولید می شود و روری آن روکشی از نمد یا پارچه سوزنی کشیده می شود. این پوشش موجب نمای زیباتر فوم می شود و موجب می شود پس از نصب چوب ها روی فوم ، نمای کار زیباتر به نظر برسد.
از فوم آکوستیک ترمو وال به منظور دیوارپوش در تی وی روم ( تی وی وال) ، دفاتر کار ، اتاق نشیمن ، اتاق های بازی ، فضاهای اداری و… می توان استفاده نمود.
فوم ترمو وال ایرانی توسط مجموعه پارت فوم تولید و عرضه می شود و در ضخامت 5 میل می باشد. این فوم با توجه به ساختار و کیفیت خود دارای منگنه خوری خوبی برخوردار بود و به راحتی می توان نوار های چوبی ترموو یا نوار های ام دی اف را روی آن نصب نمود. دقت در کیفیت فوم استفاده شده در تولید فوم پشت ترمووال از اهمیت زیادی برخوردار است ، فوم های بی کیفیت با برندهای متفرقه قدرت لازم در منگنه خوری را ندارند. همچنین استفاده از فوم مخصوص ترمووال با کیفیت بالا موجب عایق نمودن بهتر می گردد.
باید دقت داشت این فوم یک عایق مناسب برای گرما و سرما می باشد و تا حد متوسطی بعد از نصب نوارهای چوبی روی آن می تواند نقش آکوستیک را نیز داشته باشد ولی برای عایق صوتی استفاده از عایق های دیگر در زیر پنل ترمووال به صورت ترکیبی ضروری است.

سفارش فوم ترمووال:
آدرس فروشگاه مرکزی تهران شریعتی بین سمیه وطالقانی پلاک 143
تماس:
77635410
77521997
77521989
واتساپ مشاوره و فروش:
09026666131
فوم ترمو وال به صورت عمده و جزیی و مستقیما توسط مجموعه پارت فوم عرضه می شود و ازکیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار است.
ارسال به تمامی شهرها از طریق باربری

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم پشت ترمووال، فوم اکوستیک ترمووال”