دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
فروش ماسک ودستگاه ضدعفونی کننده درتهران

توضیحات آگهی

از زمان شیوع ویروس کرونا تا به حال، اهمیت شستن و ضد عفونی کردن دست ها و رعایت بهداشت و نظافت چندین برابر افزایش یافته است؛ با این که این امر از دیرباز تا به حال از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و تقریبا اکثریت افراد در زمان هایی مانند صبح ها، زمان صرف غذا، زمان ورود به خانه، استفاده از سرویس بهداشتی و … اقدام به شستن دست ها می کردند، اما الان این کار واجب تر و ضروری تر شده است.

پس از فراگیر شدن ویروس بسیار خطرناک کرونا، لوازم جدیدتر و بیشتری برای استفاده از مواد ضد عفونی ساخته شده است و دلیل آن هم این است که در محل های عمومی و مکان های دیگر که امکان شستن دست ها وجود ندارد؛ از دستگاه های ضدعفونی کننده دست استفاده میشود.

دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک (هوشمند)

دستگاه های ضد عفونی کننده دست اتوماتیک یکی از پر استفاده ترین دستگاه های ضد عفونی کننده در جهان است. این فناوری یکی از فناوری های مهمی است که امروزه در هر کجا، چه در محل کار و چه در منزلتان به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

با استفاده از این دستگاه شما به راحتی و بدون دخالت دست هایتان (که مطمئنا در آن زمان آلوده هستند) می توانید به سادگی و بدون هیچ مشکلی دست های خود را ضد عفونی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دست های خود را در محل مشخص شده بر روی دستگاه قرار دهید؛ خود دستگاه به صورت اتوماتیک و خودکار مواد ضد عفونی کننده دست را بر روی دستان شما می ریزد و دست هایتان را ضد عفونی می کند.

این دستگاه برای سن و سالی مناسب است چرا که نحوه استفاده از آن بسیار ساده است و هیچ زحمتی برای شما نخواهد داشت.

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ماسک ودستگاه ضدعفونی کننده درتهران”