دادچی - ثبت آگهی رایگان
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3545
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
فروش انواع غشاهای تبادل یون همگن

توضیحات آگهی

طراحی تخصصی غشاهای تبادل یون:
گروه دانش بنیان آذرخش هم اکنون با توسعه دانش قابلیت طراحی تخصصی غشاهای تبادل آنیون و کاتیون متناسب با الکترولیت طرفین غشا و یون عبوری برای انواع سیستم های الکتروشیمی مانند الکترولایرز ، سنتز الکتروشیمیایی ، کلر آلکالی و …. را دارد.
طراحی خاص این امکان را داده است که غشایی با مقاومت شیمیایی دقیقا مناسب سیستم خود از محیط های اسیدی تا بازی و انتخاب پذیری از یون کوچکی مانند پروتون +H تا یون های بزرگی مانند سدیم ، پتاسیم و حتی آمونیوم و انواع آنیون ها مانند کلر و … داشته باشید.
همچنین ابعاد و ضخامت غشای درخواستی متناسب با نیاز شما قابل تغییر است.

سنتز و فروش انواع نانو ذرات اکسیدی و هیدروکسیدی و کامپوزیت رسانای این نانو ذرات:
این گروه همچنین با طراحی و سنتز نانو ذرات اکسیدی و هیدروکسیدی به صورت خالص و کامپوزیت رسانا میتواند پاسخگوی نیاز تخصصی شما به انواع نانو ذرات اکسیدی و هیدروکسیدی و همچنین کامپوزیت رسانای این نانو ذرات در راستای مصارف مورد نیاز شما در سیستم های الکتروشیمی مانند نانو کامپوزیت های آندی و کاتدی ، نانو الکتروکاتالیست های کاتدی و آندی و همچنین نانو الکترو جاذب ها و … را مرتفع نماید.

سنتز و فروش انواع نمک های پلی استایرن سولفونه شده:
پلی استایرن سولفونه شده کاربردهایی از قبیل استفاده در غشاهای تبادل یون تا عامل رسانای یون در کامپوزیت ها و پوشش های پلیمری در الکترودها و کاربردهای زیادی در علوم دیگر دارد. این گروه با سنتز پلی استایرن سولفونیک اسید و نمک های آمونیوم، سدیم، پتاسیم و … با خلوصی بالا قادر به رفع نیاز تخصصی شماست.

انواع چسب و واکس گرافیتی:
چسب های گرافیتی می تواند نیاز شما را در پوشش های رسانای کربنی رفع نماید. همچنین این چسب ها می تواند در کاربرد هایی نظیر عامل رهاساز قالب در هات پرس و قالب های ریخته گری به عنوان واکس یا لوبریکنت قالب استفاده گردد.

– ارائه مشاوره صنعتی در زمینه های مرتبط ( الکتروشیمی ، صنایع چسب و … )
– ارسال محصولات به سراسر کشور
– ارائه محصولات سفارشی متناسب با نیاز شما

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش انواع غشاهای تبادل یون همگن”