دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
شرکت پاسارگاد طراح و مجری تفریحات دریایی

توضیحات آگهی

سازه های توریستی دریایی از جذاب ترین و پر سودترین پروژه های حوزه گردشگری و توریستی است که مختص مناطقی است که دریا ، دریاچه، رودخانه و … وجود دارد. قطعا همه ما می دانیم یکی از بزرگترین جاذبه های طبیعی وجود آب است که آرامش بخش و جذاب برای انسان می باشد.
وجود آب از بزرگترین پتانسیل های گردشگری است که می توان از آن با پروژه های خلاقانه و جدید شرکت پاسارگاد درآمد های خوبی به دست آورد.
شرکت پاسارگاد قادر است با استاندارد ترین متد روز دنیا سازه های شناور بر روی آب و حتی زیر آب اجرا کند و سطح امکانات توریستی کشور را به درجه بالایی در جهان برساند. محصولات این شرکت در این حوزه علاوه بر سودهی بالا و خاص بودن آن ، دارای جذاب بسیار زیادی برای مردم عزیز ایران و توریست های خارجی است.

***تفریحات دریایی:
منظور از تفریحات دریایی، جاذبه هایی است که کاربری رستوران و هتل ندارند و فقط جنبه هیجانی و تفریحی آن استفاده می شود. این تفریحات به افراد نشاط بسیار بالایی می دهد که عموما با استفاده از آب میسر می شود.

توپ های شناور روی دریا:
توپ های شناور از هبجان انگیز و جدیدترین تفریحاتی است که توسط شرکت پاسارگاد اجرا می شود. افراد با قرار گرفتن درون توپ های پلاستیکی بزرگ در سطح آب شناور شده و می توانند آن را به حرکت دربیاورند. این توپ ها توسط طناب های مخصوص به ساحل متصل شده تا فاصله محدودی از ساحل فاصله گرفته و دور نشوند.

ارتباط با شرکت پاسارگاد: ۰۹۱۲۵۰۲۴۰۸۶

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت پاسارگاد طراح و مجری تفریحات دریایی”