دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
جوشکاری مخزن آب پلی اتیلن – صدرا پلیمر اسپادانا

توضیحات آگهی

جوشکاری مخزن آب پلی اتیلن یا جوشکاری تانکر پلاستیکی، شاید از منظر برخی‌ها که آشنایی کافی با مخازن پلی اتیلن ندارند، مقداری نامأنوس و عجیب باشد. هر زمان که صحبت از جوشکاری مخازن می‌شود، ممکن است این برداشت وجود داشته باشد که منظور تنها مخازن فلزی است. اما یک سوال در اینجا به وجود می‌آید و آن اینکه، اگر یک مخزن آب پلی اتیلنی دچار یک آسیب کوچک شود، باید آن را به طور کامل کنار گذاشت و به سراغ یک مخزن نو رفت؟

اگر پاسخ به این سوال مثبت باشد، باید گفت که مخازن پلی اتیلن یکبار مصرف هستند، در صورتی که به هیچ وجه چنین نیست.

این امکان وجود دارد که در صورت ایجاد روزنه‌های کوچک، ایجاد ترک و یا شکستگی‌هایی در مخزن آب پلاستیکی (مخزن آب پلی اتیلن) بتوان نسبت به ترمیم و تعمیر آن اقدام نمود. برای این کار نیاز است از جوشکاری مخزن پلی اتیلن استفاده کرد.

ذکر این نکته ضروری است که جوشکاری مخزن آب پلی اتیلن (جوشکاری تانکر پلاستیکی) کار هر کسی نیست و به تخصص و تجربه بالایی نیاز دارد. شاید در ابتدای امر، این طور به نظر برسد که جوشکاری تانکر پلاستیکی بسیار ساده و راحت است، اما واقعیت چیزی غیر از این است.

شاید به جرئت بتوان گفت که مجموعه‌های متخصص جوشکاری مخزن پلی اتیلن در کشور به اندازه انگشتان 2 دست هم نرسد، هر چند ممکن است بسیاری خود را متخصص این حوزه بدانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید:

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۳۳۲۶۳۶ ، 02191094151
ادرس ایمیل: sadrapolymercompany@gmail.com
آدرس وب سایت: https://polymersadra.com

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جوشکاری مخزن آب پلی اتیلن – صدرا پلیمر اسپادانا”