دادچی - ثبت آگهی رایگان
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5353
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
آب مخصوص چیلر دستگاه لیزر

توضیحات آگهی

نگرانی و سوال بیشتر اپراتورهای دستگاه لیزر در خصوص نگهداری چیلر دستگاه لیزر و نوع آب مورد استفاده در این نوع چیلرها متخصصین فروشگاه زلاب را بر آن داشت که آب چیلر دستگاه لیزر را تولید کنند.

به شکل علمی آب در حال گردش در مدت طولانی (بالای 6 ماه) تعویض نشود، می بایست دارای حالت مختصر قلیایی با PH بین 7 تا 8 باشد و استفاده از آب کاملا خنثی به علت خورندگی زیاد توصیه نمی شود.

چه مواردی را باید هنگام نگهداری چیلر لیزر رعایت کرد؟
در چیلر لیزر لوله های رانش گاز، گاز را به داخل کندانسور هدایت می کنند که این عملیات باعث افزایش قطر لوله ها، افت فشار گاز و جذب حرارت از مایع داخل مخزن می شود. در چیلر دستگاه لیزر این عملیات وابسته به دمای آب داخل مخزن صورت می گیرد. به طوری که با افزایش دمای آب به میزان تعیین شده، کمپرسور روشن و در صورت رسیدن به دمای مطلوب خاموش می شود.

این چرخه دمایی حلقه هیستیرزیس چیلر نام دارد. به طوری که روشن و خاموش شدن در دو دمای مختلف انجام می شود. دمای ماکزیمم برای تیوب لیزر 30 تا 35 درجه سانتی گراد و حداقل 10 تا 15 درجه سانتی گراد می باشد. به طور مثال زمانی که قرار است دمای آب در گردش برای تیوب لیزر 25 درجه سانتیگراد باشد، چیلر در 27 درجه روشن شده و با رسیدن دمای آب به 23 درجه خاموش می شود. در چیلر دستگاه های لیزری که از سیستم هوشمند استفاده می کنند نیازی به تنظیم دما جهت تابستان و زمستان وجود ندارد.

مشخصات آب چیلر دستگاه های لیزر:
آب مقطر خالص یا آب مقطر فوق خالص
دارای مقاومت الکتریکی 100 کیلو اهم
دارای سطح هدایت الکتریکی 10 میکرو زیمنس
دارای سختی صفر واقعی(TDS:صفر)
دارای PH : هفت
بدون هیچ گونه اثر خورندگی
کاملا قلیایی
متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش آب مخصوص چیلر لیزر کافیست با ما تماس بگیرید.
وبسایت: www.zolab.ir
موبایل: 09374700288 دهقان
تلفن : 02126212600 سامانی
دفتر مرکزی: تهران خیابان بهشتی خیابان پاکستان کوچه حکیمی پلاک3 طبقه 3

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آب مخصوص چیلر دستگاه لیزر”