دادچی - ثبت آگهی رایگان
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6721
 دادچی - ثبت آگهی رایگان

توضیحات آگهی

مشاوره رایگان
برای دریافت مشاوره رایگان می توان با مشاورین ما تماس بگیرید. 09129674596
آدرس : تهران اول سه راه آدران رو به روی آگاهی تولید درب و پنجره upvc آراز پن

ضد آب
همانطور که می دانید پنجره های چوبی در مقابل رطوبت دچار پوسیدگی میشود وهمچنین پنجره های اهنی دچار زنگ زدگی میشوند اما پنجره های یو پی وی سی در برابر رطوبت زنگ زدگی و پوسیدگی کاملا مقاوم بوده و در برابر رطوبت دچار اسیب نمیشود.

عایق صوتی
برخلاف پنجره های چوبی در پنجره های یو پی وی سی هیچ نشانه ای از آسیب های ناشی از آب وهوا و پوسیدگی مشاهده نمی کنید هم چنین پنجره های upvc عایق صدا بوده وصدای بیرون را تا 70% کاهش می دهد. پنجره های upvc انرژی بسیار کار آمدی دارند.
مزایای استفاده از در و پنجره upvc
این پنجره ها به عنوان نسل جدید پنجره ها شناخته می شود و ویژگی های بی نظیری دارد از جمله اینکه شما با نصب این پنجره عایقی حرارتی و صوتی با مقاومت بسیار بالایی خواهید داشت.

استحکام
در وپنجره های یو پی وی سی نسبت به پنجره های چوبی و الومینیومی مقاوم هستند قفل های این در وپنجره نسبت به نوع الومینیومی یا سایر انواع در وپنجره ها دارای امنیت بیشتری بوده و به راحتی قابل نفوذ نیست

تفاوت pvc و upvc
هر دوی این موارد برای تولید در و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد اما از نظر کیفیت تفاوت های بسیاری با هم دیگر دارند.
پروفیل های pvc نسبت به نور و گرما حساس هستند بنابراین در صورت استفاده از آن ها به عنوان پروفیل های در و پنجره در طول زمان دچار آسیب می شوند. اما پروفیل های یو پی وی سی با مقاوم سازی پروفیل های پی وی سی با اضافه کردن موادی در زمان تولید آن ساخته می شوند. نتیجه این مقاوم سازی عدم حساسیت به نور و گرما و عدم واکنش با اکسیژن است بنابراین پنجره های تولید شده با این پروفیل ها در مقابل نور و گرما ودر طول زمان دچار اسیب نمی شود. گروه تولیدی درو پنجره آراز پن تماما در تولیدات خود از پروفیل های یو پی وی سی ضمن مقاوم سازی انها با پروفیل های گالوانیزه استفاده میکند.

مقاومت در برابر آتش سوزی
مواد موجود در پروفیل های درو پنجره یو پی وی سی مانع اتش سوزی آن میشود بنابراین استفاده از این در و پنجره ها در زمان بحران (آتش سوزی)کمک زیادی به امنیت ساکنان میکند

زیبایی ظاهری
بر خلاف سایر پنجره ها، پنجره های یو پی وی سی محدودیتی در ساختار ظاهری ندارند و قابل تولید درهر شکل و اندازه هستند برای نمونه پنجره های قوسی شکل با این پروفیل ها قابل اجرا هستند در مورد رنگ پنجره های یو پی وی سی بصورت پیش فرض سفیدهستند اما در رنگ های دلخواه شما قابل تولید هستند طرح ام دی اف نمونه ای از این رنگ پذیری است .

هزینه پایین تر
پنجره های upvc عیلرغم مزایای زیادی که نسبت به پنجره های چوبی و الومینیومی دارند ارزانتر از این نوع پنجره ها هستند. پنجره های upvc بسته به کیفیت و ویژگی های آن قیمت متفاوتی دارند ما در هر صورت ارزانتر از پنجره های دیگر هستند.

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش در و پنجره یو پی وی سی”