دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
اجرا و مزایای کفپوش اپوکسی

توضیحات آگهی

اجرا و مزایای کفپوش اپوکسی
از کفپوش های اپوکسی معمولاً برای کفپوش های تجاری و صنعتی استفاده می شود. پوشش های اپوکسی به طور معمول بر روی کف های بتونی اعمال می شوند تا سطحی با عملکرد بالا، صاف و بادوام ارائه دهند که بتواند سال ها دوام داشته باشد و در برابر بارهای سنگین مقاومت کند.
دقیقاً پوشش کف اپوکسی چیست؟ پوشش کف اپوکسی معمولاً دو قسمت جامد، پایه حلال یا آب است. کفپوش اپوکسی از یک قسمت رزین و یک قسمت سخت کننده تشکیل شده است، دقیقاً مانند چسب اپوکسی رنگ های کف معمولی صنعتی یک قسمت دارای روغن یا پایه آب هستند. رنگ های کف اپوکسی با کیفیت بالا نه پایه آب و نه پایه روغن هستند و همه اپوکسی ها یکسان نیستند و شما باید بدانید که چرا شما مجبور نیستید برای بار دوم به ترمیم کف یا بتن ریزی بپردازید. خواندن این صفحه باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و درد دل شما می شود.
اجرای کفپوش اپوکسی
بسته به محصولی که استفاده می شود، ممکن است لازم باشد شما یک آستر اپوکسی اعمال کنید. پرایمر اپوکسی دقیقاً مانند رنگ اعمال می شود و اجازه می دهد تا چند ساعت قبل از شروع اپوکسی ته نشین شود. برای استفاده از آستر، کف را با یک لایه نازک پرایمر اپوکسی را با یک غلتک روی سطح پخش کنید و آن را در یک لایه نازک روی کل کف پخش کنید. اجازه دهید پرایمر خشک شود، سپس لایه دوم (لایه کفپوش میانی) را بزنید و در نهایت از پوشش نهایی کفپوش اپوکسی مطابق با هر رنگی که مدنظرتان هست اجراکنید.
مزایای پوشش کف اپوکسی
• یک سطح براق ایجاد می کند که می تواند روشنایی مناطق داخلی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد
• سطحی با دوام و مقاوم ارائه می دهد که می تواند در برابر ترافیک سنگین و مداوم مقاومت کند
• نصب سریع و آسان، بدون نیاز به چیدمان، برش چسب های اضافی یا ابزار یا تجهیزات خاص
• با دوام و تمیز کردن آسان است
• ایده آل برای انبارها و کارگاه های تولیدی صنعتی
• در برابر لکه های روغن و آب مقاومت می کند
• یک سطح یکپارچه و بدون درزایجاد می کند که می تواند سال ها دوام داشته باشد
• مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدی و ایده آل برای کف کارخانه های تولیدی
گروه صنعتی آراسته پوشش مهیا (آرپوم) با زمینه تخصصی در فعالیت در تولید و توسعه دانش فنی مهندسی پلیمر و مواد با هدف تامین نیازمندی های صنایع کشور شکل یافت است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.arpoom.ir/ مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن 02633510091 تماس حاصل فرمایید.
آدرس ایمیل گروه صنعتی آراسته پوشش مهیا: Info@arpoom.ir

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجرا و مزایای کفپوش اپوکسی”