دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
اجاق چهار شعله فر دار استیل صنعتی

توضیحات آگهی

ابعاد
ارتفاع این محصول 90 سانتی متر استو طول و عرض ان بسته به نیاز شما مشتری عزیز تغییر می یابد اما ابعاد استاندارد این محصول 110 در 110 سانتی متر است. تیم تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من آماده دریافت و ارسال سفارشات شما به سراسر کشور است.

سفارش
برای سفارش کافی است با شماره 09120778916 تماس بگیرید. سفارشات شما به سرار کشور ارسال می شود.
اجاق چهار شعله فر دار
از بهترین و ضروری ترین تجهیزات مورد نیاز برای رستوران ها ، فست فودی ها و تالار ها می توان به اجاق چهار شعله فردار اشاره کرد.

جنس
اجاق صنعتی 4 شعله از ورق های استیل ضد زنگ و ضدخش تولید می شود. قسمت فر قابل طراحی با ورق های گالوانیزه و یا استیل است که بستگی به سلیقه شما مشتری گرامی دارد. فر این محصول به صورت دو جداره طراحی می شود و بین جداره ها پشم شیشه قرار داده می شود که عایق حرارتی است.

طراحی
در طراحی اجاق صنعتی از مهمترین فاکتور ها می توان به ایمنی اشاره کرد. ایمنی گاز ها به لحاظ خطر ساز بودن گاز همواره مورد توجه تیم تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من بوده است. از این نظر اجاق گاز های صنعتی تولید شده در استیل من مجهز به سیستم ترموکوپل است که در صورت خاموش شده شعله به صورت خودکار جریان گاز را قطع می نماید و از حوادث احتمالی جلوگیری می کند. اجاق چهار شعله صنعتی کاملا بهداشتی بوده و مورد تایید بهداشت است چرا که از ورق های استیل ضد زنگ و ضد خش تولید می شود.
قسمت زیرین این محصول به صورت فر طراحی و تولید شده است که برای پخت و دم کردن برنج، ته چین و یا گرم نگهداشتن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از این قسمت برای گرم نگهداشتن پرسنل رستوران نیز مورد استفاده قرار دارد. در زیر شعله ها سینی آبریز قرار می گیرد تا از کثیف شدن آشپزخانه جلوگیری شود.

سوخت
اجاق صنعتی 4 شعله استیل از گاز شهری و یا گاز کپسول تغذیه می شود.

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاق چهار شعله فر دار استیل صنعتی”
برچسب‌ها: