دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
خشک شویی فرش

معرفی خشک شویی فرش

معرفی کامل خشک شویی فرش

بهترین و مناسب‌ترین خشک شویی فرش جهت شستن و تعمیر فرش‌ها به طور معمول نسبت به راه اندازی سایت قالیشویی و به تبع بهبود رتبه سئو سایت قالیشویی اقدامات مهمی را انجام می‌دهد. چرا که مدیران بهترین خشک شویی فرش اهمیت فضای مجازی را در خصوص گسترده نمودن خدمات خود با آگاهی از نیازمندی های قالیشویی‌ به خوبی درک کرده‌اند. در مقاله پیشرو در خصوص خشک شویی فرش و معایب و مزایای آن صحبت کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

باید بدانید که خشک شویی تنها برای نظافت فرش کاربرد ندارد، بلکه جهت شستشوی مبلمان نیز کاربرد خوبی از خود نشان می‌دهد. خشک شویی یکی از بهترین روش‌ها جهت حفظ و نگهداری فرش‌های منزل شما از گرد و غبار، مو حیوانات خانگی و کنه می‌باشد. بنابراین خشک شویی فرش به طور معمول موجب افزایش عمر آن‌ها شده و کارایی آن‌ها را حفظ می‌کند.

از طرفی خشک شویی مناسب‌ترین روش جهت شستشوی برخی از فرش‌های گران قیمت می‌باشد. از طرفی فرش‌های پشمی نیز به دلیل کیفیت بالایی که دارند نیز بایستی تنها از این روش جهت شستشوی آن‌ها استفاده کنید. چرا که فرش‌های پشمی به علت داشتن الیاف طبیعی، در برابر آتش مقاوم هستند و در نتیجه برای استفاده در اطراف شومینه بهترین گزینه می‌باشند. جالب است بدانید که خشک شویی بهترین و مناسب‌ترین گزینه جهت جلوگیری از آسیب دیدن کف زمین و یا ایجاد کپک یا قارچ زیر فرش می‌باشد.

✔ حتما بخوانید:  بررسی دلایل اهمیت نصب درب ضد سرقت در ساختمان‌ها

مزایای خشک شویی فرش

خشک شویی فرش دارای مزایای بسیاری می‌باشد. به عنوان مثال زمان خشک شدن فرشی که به وسیله خشک شویی شسته شده، بسیار کوتاه است. این روش به نسبت ارزان‌تر از روش‌های دیگر است و جهت شستشوی موضعی ایده‌آل‌ترین روش می‌باشد. از طرفی خشک شویی فرش برای کلیه فرش‌های ظریف که رنگ ثابتی ندارند، مناسب‌ترین گزینه می‌باشد.

معایب خشک شویی فرش

خشک شویی نیز مانند هر روش دیگری معایب خاص خود را دارد. برای مثال این روش بر لکه‌هایی که در اثر ریخته شدن مایعات به وجود آمده‌اند یا به طور کلی بر لکه‌های سخت تأثیر بسیار کمی می‌گذارد. به علاوه حذف گرانول‌ها نیز در این روش بسیار دشوار بوده و از این روش برای شستشوی فرش‌هایی که دارای الیاف کرک ده هستند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. باید بدانید که اگر محلول داخل دستگاه تا مدت طولانی استفاده نشده باشد، امکان تبخیر آن در منبع تبخیر وجود دارد.

فرایند شستشو

مراحل شستشو به کمک روش خشک شویی به شرح زیر می‌باشد:

  1. ابتدا فرش را وکیوم می‌کنند. پس از آن مواد شستشو مخصوص را بر فرش ریخته و محلول خشکشویی را به کمک برسی نرم یا یک جارو بر فرش مالیده و به مدت یک ساعت مواد را دست نخورده روی فرش رها می‌کنند.
  2. در چنین حالتی گرانول موجود در محلول خشک شویی، روغن و گرد و غبار چربی که در میان الیاف فرش پخش شده‌اند را جذب می‌کند.
  3. پس از خشک شدن کامل فرش، جهت جمع کردن کلیه مواد خشکشویی، فرش را وکیوم می‌کنند. در چنین حالتی با بهره‌گیری از یک وکیوم قوی، گرانول ذکر شده را تماماً جمع می‌کنند
✔ حتما بخوانید:  نکات مهم در زمان انتخاب تشریفات عروسی در تهران

 

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت دادچی هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید