دادچی - ثبت آگهی رایگان
 دادچی - ثبت آگهی رایگان
آرایش چشم

این محصولات آرایش چشم را حتما در کیف لوازم آرایشتان داشته باشید

برای اینکه آرایشی زیبا و چهره‌ای خیره‌کننده داشته باشید، باید روی آرایش چشمانتان کار کنید. آرایش چشم هم تنها در کشیدن ریمل یا خط چشم خلاصه نمی‌شود و برای این کار به لوازم آرایشی بیشتری نیاز دارید. برای همین، لازم است تا ابتدا یک طرف کیف لوازم آرایش‌تان را برای محصولات آرایش چشم خالی کنید. بعد از آن، مطلب زیر را دنبال کرده و لوازم آرایش چشم را که قبلا نداشته‌اید، درون کیف‌تان قرار دهید.

چه محصولات آرایش چشمی باید درون کیف شما قرار داشته باشد؟

جای محصولات آرایشی زیر نباید در کیف آرایش شما خالی باشد. پس سعی کنید همه‌ی آن‌ها را در کیف‌تان داشته باشید و آرایش کامل و زیبایی را برای خود خلق کنید. البته، به این موضوع هم توجه کنید که باید از همه این لوازم به شیوه صحیح و متناسب با نوع صورت و چهره خود استفاده کنید.

ریمل

ریمل پایه آرایش چشم است و جای آن به هیچ وجه نباید در کیف آرایشی‌تان خالی باشد. برای داشتن یک چهره زیبا و جذاب، ریمل شما باید نوع مژه‌هایتان هماهننگ باشد. برای مثال، اگر مژه‌های شما بلند و کم حجم است، باید تنها از نوع حجم دهنده استفاده کنید. یا برای مثال دیگر، اگر مژه‌هایتان کوتاه اما با حجم مناسب است، باید تنها از نوع بلند کننده استفاده کنید. استفاده از ریملی که خاصیت بلندکنندگی دارد، برای مژه‌های بلند چندان مناسب به نظر نمی‌رسد.

✔ حتما بخوانید:  علائم عفونت پروتز سینه

همچنین، در انتخاب براش ریمل نیز باید دقت کنید. بهتر است افرادی که مژه‌های بلندی دارند، برای راحتی بیشتر از براش‌های بزرگ استفاده کنند. در آخر، پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال یک ریمل خوب و باکیفیت هستید، ریمل اسنس اصل خارج را خریداری کنید. اسنس آزمون خود را در محصولات آرایشی به ویژه ریمل پس داده است.

خط چشم

خط چشم به شما کمک می‌کند که مدل چشمانتان را تغییر دهید و چشم‌ها را درشت و کشیده‌تر کنید. بنابراین، استفاده از خط چشم را هر مدل آرایشی حتی در آرایش‌های روزانه نیز فراموش نکنید. البته، توجه داشته باشید که خط چشم انواع مختلفی دارد و بهتر است که افراد مبتدی از نوع ماژیکی خط چشم ایرانی و خارجی استفاده کنند.

مداد چشم

بسیاری از بانوان ترجیح می‌دهند به جای خط چشم از مداد چشم استفاده کنند. فرقی نمی‌کند که انتخاب شما کدام است، مهم این است که بتوانید از این وسیله آرایشی به شیوه درست استفاده کنید و جذابیت را به چشمانتان هدیه دهید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر انتخاب شما مداد چشم است، مدادتان نرم و روان باشد. مداد چشمی که سخت باشد و به راحتی پشت چشم کشیده نشود، باعث تکه تکه شدن طرح خط چشم و نازیبا شدن آرایش می‌شود.

✔ حتما بخوانید:  نیسان آبی ۲: فصل دوم سریال کمدی پرطرفدار به زودی در فیلیمو

فرمژه

احتمال می‌دهیم که فرمژه مظلوم‌ترین وسیله آرایش چشم باشد. زیرا نقش آن در آرایش پررنگ و جای آن در کیف آرایش شما خالی است. فرمژه مژه‌های صاف و بی‌حالت را حالت‌دار کرده و آن‌ها را زیباتر می‌کند. بنابراین، سعی کنید قبل از ریمل از فرمژه استفاده کنید و مژه‌هایتان را با آن حالت دهید. البته، مراقب باشید که در هنگام استفاده از فرمژه پلک خود را با آن نگیرید و آسیبی به پلک وارد نکنید. در آخر، اگر نظر ما را می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام خرید ریمل اصل ، فرمژه باکیفیت را نیز خریداری کنید.

سایه چشم

سایه چشم معمولا برای مهمانی‌ها و مجالس استفاده می‌شود و اکثر افراد تمایلی به استفاده از آن در آرایش روزانه ندارند. اما با این حال، لازم است تا شما همیشه آن را در کیف آرایشی‌تان داشته باشید،

زیرا سایه پلک‌های شما را رنگی و آرایش‌تان را خیره‌کننده می‌کند. سایه‌های چشم انواع مختلفی دارند و این شما هستید که نوع پودری، مایع یا مدادی آن را انتخاب می‌کنید.

آرایش چشم

پرایمر

اگر قصد استفاده از سایه چشم را دارید، بهتر است قبل از آن از پرایمر استفاده کنید. زیرا پرایمر سایه را تثبیت می‌کند و از پخش شدن و پاک شدن آن جلوگیری می‌کند. به این منظور، لازم است تا ابتدا از پرایمر استفاده کنید و بعد ازآن  سایه‌های رنگارنگ را بالای پلک‌تان بکشید.

✔ حتما بخوانید:  شبرومال ، اثری نو در صنعت چرم ایران

آرایش چشم

کانسیلر

کانسیلر کاربردهای متفاوتی دارد که یکی از آن‌ها رفع تیرگی‌های دور چشم است. اگر بخواهید آرایش چشمانتان زیبا و بدون نقص باشد، باید نواقص دور چشم را پنهان کنید. به این منظور، لازم است تا دور چشمانتان را کانسیلر بزنید و تیرگی‌های را بپوشانید. بعد از استفاده از کانسیلر، می‌توانید ریمل را روی مژه و خط چشم را پشت چشم بکشید.

با داشتن همه محصولات آرایش چشم، تا بی‌نهایت زیبا شوید…

اگر همه محصولات آرایش چشم که در بالا بیان کردیم را در کیف آرایشی‌تان قرار دهید، همیشه چشمانی زیبا و آرایشی خیره‌کننده خواهید داشت. بنابراین، در تکمیل کیف آرایش‌تان تردید نکنید و همین حالا برای خرید لوازم آرایشی موردنیازتان دست به کار شوید. راستی، اگر دوست داشته باشید می‌توانید محصولات موردنیازتان را از مو تن رو نیز خریداری کنید. این فروشگاه، انواع لوازم آرایشی در برندهای مختلف را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌کند.

 

توجه: این مطلب یک رپورتاژ آگهی (تبلیغات) بوده و سایت دادچی هیچگونه نظر و مسئولیتی ندارد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید